« Home | http://www.youtube.com/watch?v=a2pS4Q5baZAedit dei... » | vassegod blogspot jag testar dig och jag gillar di... »

Det ar svarast i borjan

heter det ibland. i det har fallet stammer det. till alla dem som har fatt hora om mina bloggplaner sedan lang tid tillbaka behover jag forklara att den sena ankomsten av denna blogg ar iaf till en stor del utanfor min kontroll. ny varldsdel kan betyda mkt. i detta fall daliga uppkopplingar, snava oppettider for internetcafeer samt den fysiska avsaknaden av dem. plus att blogger-hellvetet valjer att ligga nere just som man ar som mest taggad. enough med ursakter. iofs ingen overraskning da detta behandlar en resa och som sig bor skickar helliebaba oftast alla sina vykort sista dagen. jag tar med mig mina daliga ovanor aven in till det heligaste av www.





helliebaba ar lika sur som du over forseningar



Ps. som ni sakert minns handlar detta om min och annkans tripp till malaysia/singapore i tre veckor 12 aug-3 sept. planen for rutten var 1 vecka malaysia (KL halsa pa min bror som jobbar dar), 1 vecka singapore, samt sista veckan pa paradis-o. las vidare och se vad som egentligen hande.


............................................................. tryck mig spela mig: ............................................................. ............................................................. djungel feber: